Vraag en Antwoord (FAQ)

Vraag en Antwoord (FAQ)

Bestellen
-Hoe plaats ik een bestelling?
-Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
-Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
-Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
-Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
-Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Betalen
-Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
-Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
-Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
-Hoe werkt betalen middels overschrijving?

Bezorgen
-Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
-Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
-Hoe zie ik of een product op voorraad is?
-Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
-Wie levert mijn bestelling?
-Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
-Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren
-Kan ik mijn bestelling retourneren?
-Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
-Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
-Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
-Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Bestellen:
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de Koop klikken.
Klik vervolgens op bestelling afronden om te gaan betalen. Vul uw
gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop Bestelling
bevestigen drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw
persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven.
Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres.
Hier staat geen prijs op vermeld.
Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is.
De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.
Wanneer u de factuur voor 16:00 ontvangen hebt u de bestelling de volgende dag in huis.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice?

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat
adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice?

Betalen:
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal, Bancontact of Sofort , overschrijving en eenmalige machtiging.
Het betalen van uw bestelling doet u bij ons met: iDeal, Bancontact of Sofort. Als u de betaalmethode van uw keuze hebt aangeklikt klikt u rechts onderin op de knop Plaats Bestelling. U wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina. Klik links onderin op het logo van de betaalprovider waarmee u wilt betalen. Hierna wordt u doorverwezen naar de pagina waar u kunt betalen en de bestelling dus goed kan afronden!
Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.
Eenmalige machtiging: Wij schrijven nachts het bedrag van uw rekening af.
Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDeal en Sofort worden direct geleverd (voor 16:00 besteld, morgen in huis) en sommige producten duurt meer dan 3 werkdagen.
Bestellingen betaald via overschrijving en/of machting worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. De verwerking van een eenmalige machting duurt 2 werkdagen.
U kiest in het bestelproces voor eenmalige machtiging. Nadat u uw order hebt bevestigd krijgt u een nieuw scherm waarin u uw rekeningnummer opgeeft?
Wij schrijven het bedrag nachts van uw rekening af. De verwerking van een eenmalige duurt 2 werkdagen.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor overboeken, in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email.
U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

Bezorgen:
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen basis van minimum bezorgkosten €4,95 verzendkosten in rekening voor verzending binnen Nederland en Europa.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper.

Hebt u uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal DHL,UPS of Postnl de bestelling bij uw thuis afleveren.

Standard Bij deze methode duurt een binnenlandse levering 1-7 werkdagen, terwijl een internationale levering 5 tot 14 werkdagen in beslag neemt.

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in artikel aan u kunnen verzenden.
Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke
bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met Postnl, DHL, UPS of andere post organisatie. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Postnl, DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Postnl, DHL nog een keer bij u langs.
Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Postnl, DHL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Postnl, DHL afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Postnl.

Retouren:
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.
Let op we zorg aan de kwaliteit van ons assortiment dus helaas zijn niet alle producten mogelijk om te retourneren.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren? Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen? waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt.
Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact op met de klantenservice via info@bonchoice.nl dan proberen wij u verder te helpen.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te kunnen helpen. Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder te gaan op onze website ga je hiermee akkoord...